Temat: Czy czarodzieje mogą mieć dzieci?
No z tym tematem to zalezy od zakonu czardzieja.Jak czarodziej/ druid/mag przysiagl ze sie bedzie ograniczal to niestety nie doczeka sie potomkow.No ale jak zakon nie wymaga...
--
Tylu zywych a tak malo czasu....
Źródło: forum.elx.pl/viewtopic.php?t=24932
Temat: Nabór na testerów
-beta i obecna wersja VA-od poczatku do teraz -107 poziom - druid,mag,kapłan,wojownik:) -elf łucznik,człowiek zabójca (bardziej ze wskazaniem na to drugie) -12 do 16 godzin dziennie czyli tak jak teraz
Źródło: forum.visarcana.pl/viewtopic.php?t=52291
Temat: Kim bys był w świecie DnD?
pół-elf neutralny dobry druid/mag wyznawca mielikki CZyli mniej wiecej tak jak wyjśc powinno
Źródło: wrc.webd.pl/Forum/viewtopic.php?t=49
Temat:
...jest zabronione laczenie druidyzmu z nekro albo paladynem). Tutaj juz nie ma co rozwodzic sie nad tematem, druidyzm laczony z magery tworzy po prostu Hybryde -to jest fakt Ani przez graczy, ani przez skrypty laczenie druidyzmu z magery nie bylo nigdy, ani nie jest traktowane jako dodatek. Niewatpliwie magery daje nam znacznie wiekszy wachlarz czarow i mozliwosci, ale druidyzm nadal wnosi do atutow postaci niemalo. Poza tym w koncu, druidyzm wymaga 2 skilli. Druid/Mag podobnie jak Nekro/Mag sa traktowane jak Hybrydy, ma to swoje przelozenie na wzajemne oslabianie sie tych umiejetnosci. Chcialem zwrocic uwage, na to ze Nekromancja laczona z Magery subiektywnie oslabia postac znacznie bardziej niz Druidyzm, jako skill oczywiscie potezniejszy, wiec zachowana jest tutaj proporcjonalnosc.
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,4496.html
Temat: DOdatek
woj vs mag woj wali maga i zabiera mu Hp a później wali i zabiera MP MFO=/=Tibia!!!!!!!!!!!!!! W tibii jest takie zaklęcie, dzięki któremu druid/mag tracą manę a nie życie. W MFO to będzie porażka: magowie zejdą na psy. Powtórzę: MFO=/=Tibia
Źródło: forum.my-fantasy.net/viewtopic.php?t=27063
Temat: Druid RPG
Vasetloth - elf wydaje się logiczny (ale która podrasa), a co powiesz na inna rasę? Na wspomnianego Aasimara? [DM] Morrie - może rzeczywiście temat jest nieco mylący - chodziło mi o to że to nie musi być maszynka do zabijania, tylko postać z klimatem, ale dobrze zrobiona. Sporo czytałem na forum i nie chciałem rad typu druid/mag/łotrzyk/xxx/xxx.... Po prostu to mój brak doświadczenia, za co z góry sorry Masz może jakieś rady na zmiennokształtnego? Nawet takie jak wybór rasy, bo z różnymi próbowałem i najlepiej wychodziło na Aasimarze.
Źródło: neverwinter2.gram.pl/forum/viewtopic.php?t=7194
Temat: DarkFall Online Główny wątek - BETA (początek listopada 2008)
Konferencja jest od wczoraj (a miala byc 16), i jakos cisza jest smilies/szczerbaty.gif. Nie zeby mnie to zdziwilo smilies/tongue.gif. Jest, miała trwać 4 dni, więc za te kilka dni ktoś, coś, gdzieś napisze i może będą nowe informacje. No ale te prestizowki, nie daja nic szczegole ot pare bonusow smilies/szczerbaty.gif. I właśnie dla tych bonusów. Jak np. druid/mag dostanie kilka nowych czarów, jakiś bonus many, a przez to tylko nie będzie mógł nosić plate, to czemu nie brać. Znalazłem jeden, krótki "reportaż" z Aten (po grecku). Nie ma tam nic nowego, jest tylko przedstawienie gry i unikalności. Może w najbliższych dniach będzie coś nowego. A może nie... Aktualizacja: - na stronie http://www.darkfallworld.com/ zostanie wkrótce umieszczony ekskluzywny film z Aten...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=409565
Temat:
mmm... calkiem ciekawie ulozyl sie ten temat, a juz myslalem ze pujdzie tylko w strone " bo druid przegienty" Po pierwsze: Druid ma dobre czary (jeszcze nie wladam wszystkimi, ale podobaja mi sie w wiekszosci i calkiem pasuja do defensywnego sposobu gry). Ma w sumie ograniczony zestaw offensywnych czarow i 1v1 ciezko mu kogos pokonac. ale: wspomniano o przypadku druid+mag i tu nie ma nic zlego jesli taki duet dziala zgodnie z zalozeniami swoich postaci. ale: niestety sam bylem swiadkiem haniebnego zachowania jednego z druidow i ubolewam nad tym. Osobiscie, gdybym tylko mial mozliwosc, stanal bym przeciwko temu drudowi i zaczal go nekac. Jednak moja postac na jakis czas skazana jest na lagi. moge jedynie zaproponowac zebranie sie wszystkich druidow i wyciagniecie konsekwencji wobec tych, ktorzy nie sa...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1023.html
Temat: Proffesional Knight Guide by Elrond
...na ich większą obronę. Skillujemy do 65/65 i zmieniamy krasnoludy na slime'y. Tu skillujemy do 80/80, pamiętając, żeby przed rozpoczęciem skill'owania uderzyć matkę. Potem można iść na cyklopy, a jak się ma PACC'a, to na gargoyle. 5.1.2.Trening Player + Summon vs. Monsters. Tu już trzeba się nieco wysilić z doborem miejsca. Kratki muszą być dokładnie wymierzone tak, aby biły nas 2 potwory i żebyśmy mogli bić trzeciego. Kolega druid/mag summonuje monka, którego bije drugi monk, bądź dwarf geo. Potwór bije summona, a nie nas! My natomiast bijemy monka(bądź geo)(w zależności od naszych skill'i na full atk, balanced lub full def) i lurujemy na siebie dwa słabsze potworki oraz na niego, aby przełamać jego obronę. Summon leczy się od obrażeń zadawanych przez potwora, a monk lub geo leczy się od naszych ciosów. 5.1.3.Trening Player vs. Summon. Ten typ...
Źródło: forghereos.fora.pl/a/a,213.html
Temat:
Forych przeczytaj calość i postaraj się zrozumieć... to co napisal jorm to był schemat mozliwości wyboru klasy połączenia maga i wojownika. tylko ze mi chodzilo dokladnie o to: 1lvl wojownik ................... ..................... ...................... --------------------15 lvl druid/mag bitewny---->20lvl Starszy druid/arcymag bitewny ......................./ ...................../ .................../ 1lvl mag Nazywają sie tak samo ale się różnia nie klasą a tym ze ja dodał bym jeszcze cos takiego jak "ścieżka" i tu bylo by okreslone czy jestesmy bardziej magielm czy druidem.... To też mozna zrobić tak by duid/mag bitewny bi pól wojownikiem pól magiem...
Źródło: nizgar.fora.pl/a/a,6.html
Temat: Wymianki
...Samroth Dla Alliance: Common: Sneak Face Smash Freya Lightsworn Stylean Silversteel Warden Tonarin Uncommon: Blizzik Sparkcog Kryton Barleybeard Bohater: Moonshadow - Alliance Druid (babka) Night Elf, Uncommon. Hunter: Common: Arcane Shot Dla wszystkich: Caught Off-Guard Exhaustion Quick Strike On Your Feet Ekwipunek: Rod of the Ogre Magi (może nosić: druid,mag, priech, szamek i lock)
Źródło: kgbbastion.fora.pl/a/a,5.html
Temat: Eronnsalis
1.Nick: Eronnsalis 2.Wiek: 16lat 3.Poziom: 54/28 4.Klasy: Druid/Mag 5. Doświadczenie z grą: Nie rozumiem pytania ale jeśli chodzi wam o to czy umiem grać druidem to odpowiem że tak ;d 6. Dotychczasowe gildie oraz powody odejścia: Ithil sprzeczka o bicie lvl i takie tam 7. Stan Aktywności: Często 8. Stan Zaangażowania (Pomoc innym, gra zespołowa, komunikatywność etc.): Nie mam wyboru zawsze pękam przy pomocy ;d 9. Ventrilo 2.1.4/mikrofon i chęć korzystania (Tak/Nie): Tak 11. Czemu...
Źródło: romcroatoan.fora.pl/a/a,79.html
Temat: GIERMKOWIE
Może i nie jest zły, ale jak dla mnie, np. druid+mag vs woj+zabójca powiększa różnicę między nimi. Boostowanie giermka jest wg. mnie złym pomysłem (przynajmniej przy podanej przez kogoś wcześniej wielkości), bo danie mu 2-3k pu na umkę jest na wyższym lvl'u niczym trudnym, więc byłbym za tym by umka takiego kosztowała 1,75*koszt umki bohatera głównego. ---------------------------------------------- Moja propozycja: 1) Właściwie to lepiej by było chyba...
Źródło: forum.visarcana.pl/viewtopic.php?t=48642
Temat: Runes of Magic
Ja tutaj się przedstawię : Gothomogpl - Druid/Mag , rzemieślnik Pytanie do mistrza yody kiedy będzie gildia
Źródło: stgwrubikon.fora.pl/a/a,1946.html
Temat: Okiełznanie i zwinność.
Co do zabójców to masz racje. Jako że jest to gra opierająca sie przede wszystkim na walkach klanowych/sojuszowych to możliwość oślepienia zostawiłbym tylko klasom magicznym ( druid,mag,kapłan) jako czar tylko bitewny i zastraszenie barbarzyńcom też tylko na bitwy.
Źródło: forum.visarcana.pl/viewtopic.php?t=15960
Temat: [Grafika] PayToKill.EU - Efektowny Napis :P
spróbuj wykorzystywać więcej efektów, bawić się przeźroczystością itp, to zobaczysz różnicę, jesteś na dobrej drodze ;) tyle wystarczy? hmm.. ;P trochę się przy tym namęczyłem :P, Pomysł przyszedł mi gdy miałem własnego OTS'a (Open Tibia Server), a obrazki były wykorzystywane w działe "Osoby Online" pokazywały ile jakich profesji jest online ^^ - Druid/Mag -Knight/Rycerz -Paladyn -Sorcerer/Mag Akurat to zbiór moich avatarków na PTK, juz nie bawię się w Tibie ;P wolę zabawę z CS'em ;]
Źródło: paytokill.eu/forum/viewtopic.php?t=3102
Temat: World of Warcraft
A to jak pall będzie w grupie z lockiem? Choć wiem, że do locka najlepszy resto druid Mag vs pall ma przerąbane, ale z lockiem też nie za dobrze mu idzie No w sumie pall ma jeszcze jeden talent. Ten do leczenia instant, poza tym, heal (2,5s) ma 100% szansy na to, by następny spell był castowany o 0,5s krócej I to przez 15 albo 30s. dlatego przed areną wystarczy się rozgrzać i jedzie się z healem Tak w ogóle, patrzyłem ostatnio na talenty maga i widze bardzo ciekawe talenty jeśli chodzi o arcane w szczególności Np. takie cóś:...
Źródło: forum.gofw.xgame.pl/viewtopic.php?t=142
Temat: Multiklasy
...zamiast paladyna i klasy barda zamiast czarownika... wraz z zaklęciami i byle jakim sejmitarem zadaje MINIMUM 65 dmg atakiem. Adept - mieszanka paladyna/mistrza oręży/championa torma... powiem w skrócie... przeciw złej istocie ma min. 411, zaś z krytykiem 2055. Kukri Master - ma 55% (a może mieć więcej z tego co pamiętam) na krytyka, zadając wtedy ok 100 dmg zwykłym Kukri + Niszczycielskie Trafienie Kryt. Można jeszcze wymieniać długo; druid/mag/mnich, łotrzyk/woj/kapłan... zakazując pewne mieszanki, tracimy dużo urozmaiceń w grze. PS. Względem fabuły, każdy coś wymyślić może do swojej mieszanki. PPS. Postać Mnich/Druid mógłby być najpotężniejszy na servie... 10 poziomów mnicha to: - Ulepszony Odskok - Premia do KP za mądrość - Wszystkie spelle druida - Szybkość Z tego co pamiętam, na 30 lvl zmieniamy się już w Prastarego Zielonego Smoka, co...
Źródło: nwn.mud.pl/forum/viewtopic.php?t=461
Temat: [ Sprzedam] WFB, W40K, farbki, pędzle
...wzory), niepomalowani=200zł -6 Waywatcherów z piątej edycji, częściowo pomalowani=30zł -3 Warhawki z jeźdźcami(wardancerowie z jakiejś starszej edycji, nawet nie z piątej), częściowo pomalowane=50zł -Treeman z piątej edycji, niepomalowany=40zł -Wardancer Lord, niepomalowany=20zł -Spellsinger, z szóstej edycji, niepomalowana=20zł -Lord WE na eaglu=80zł -2 eagle, jeden pomalowany drugi nie=50zł - druid-mag = 15zł -heroska driad z reapera = 15zł -heros waywatcher = 20zł W40k: Plastiki: -22 Guardiani=40zł -Platforma plastikowa(starcannon, działko metalowe)=15zł -Falcon=60zł -5 shining spear(konwersje z jetbików, 3 pomalowanych, 2 nie)=120zł Metale: -Platforma metalowa(starcannon)=25zł -6 Fire dragons z egzarchem=60zł -10 Harleqiuns, troupe master, shadowseer=120zł -Avatar=40zł -2...
Źródło: zielonysmok.cyberdusk.pl/forum/viewtopic.php?t=414
Temat: Klasa
Priest OWN'uje, Paladyna na lajcie rozwalałem (ostatnio 2razy, i kiedyś na arenie walki na arenie robilismy), warriora,rogala na fun servie instant 90lvl rozwalałem na lajciku, druid,mag,hunter sprawiają małe (ale tylko małe) trudności, za to z shamkiem muszę się liczyć z tym że przegram (na 60%)... Cóż, każda klasa ma swoje plusy i minusy OFFTOP: Czy jak jestem w party z kimś z hordy (ja ally) to czy mogę wejść do np. Orgrimmar? Widziałem taki bajer jak z Wilusiem bylismy w DM - spotkaliśmy się w Sentinel Hill (ally), a nikt go nie bił ^^
Źródło: wow.phhr.net/viewtopic.php?t=98
Temat: Czary - rozbieżnosci między NWN a D&D
ja sądze że dobry bo klasy czarujące zawsze były przypakami prawie bez ograniczen wymienic 3 najbardziej nakoxowane klasy? Kleryk Druid Mag
Źródło: neverwinter2.gram.pl/forum/viewtopic.php?t=2383
Temat: Cyclops Plain of Havoc
Witam. Mam dla was cyclopy na pohu. Profesja : Druid/Mag Level : minimum 19 Eq : P Set, !*! NECROTIC ROD !*! 60 mana potionow musis byc w plecaku przed wlaczeniem skryptu! Bot odkupuje tyle potionow ile stracil. SKRYPTY ODPALAMY W MALYM DP VENORE! PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEZONE!
Źródło: ngbot.pl/viewtopic.php?t=3937
Temat: [czar] elements wave
Dlaczego przegiety? Druid/mag ktory osiagnal mistrzostwo w czarowaniu ma sprawne rece, i jezyk tak zeby niepopelniac bledow w czarowaniu i wystarczajaco magi w sobie posiada nie bedzie mial problemu z przywolaniem wszystkich zywiolow. Pozatym przegiety nie przegiety - kwestia balansacji i odpowiednio dobranych procentow przy affektach pozytywnych i tym ze mag sam dostanie tymi zywiolami.
Źródło: forum.mud.pl/viewtopic.php?t=7419