Temat: [Delphi] Warcaby
ja proponuje-> sieci neuronowe: gra samemu ze soba, nauka ze wzmocnieniem. w grze z przeciwnikiem przeszukiwanie drzewa gry-> obcinanie wezlów.
Źródło: forum.unit1.pl/index.php?showtopic=3400
Temat: Drzewo gry w warcaby Jak to zrobić?
Plansza reprezentowana jest w tablicy 2 wymiarowej... Jednak sytuacje na planszy chcę opisać za pomocą drzewa gry...czyli możliwości wszystkich ruchów gracza przeciwnika tak teoretycznie... Głównie mi chodziło jak podejść do tego zagadanienia w sensie algortymicznym ;P A za mierzam w javie ;P Mam gdzies na dysku wersje mini-szachy oraz 5 hetmanów (C++ Builder 6). Korzystałem tam z drzew. Podaj maila, to podeśle Ci źródło. A miłą chęcią zobacze: gotrunks@o2.pl
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=241764
Temat: Dziecinstwo
heh moje dzieciństwo to: grunwaldzka,koniecpol,psychiatryk,wojsko, drzewa,gry i zabawy,psikusy,kasztany,parapety,wentylacje,gazownie,czerwony budynek,rower,woda,ogień-piroman ze mnie,śnieg,górka,wodospady,żaby,ryby,młyn,piłka nożna,internat,kanał,garaże,biały blok, kolorowy blok,zakażny,kuchnie,żwir,samoloty... jeszcze pododaje napewno z kilkaset haseł ale jak narazie tyle
Źródło: 18dhnet.fora.pl/a/a,135.html
Temat: sony vaio vs samsung r580
nie rob zartow to takich gier to i atom 1,6 by wystrczyl Nie robię żartów. Go, szachy, brydż - są cholernie procesorożerne. Szachy i go są liczone wgłąb, im dalej, tym silniej gra program. Stosuje się algorytmy ograniczające zakres przeszukiwań drzewa gry, ale generalnie brute power rules. Najlepsze programy grające w brydża korzystają z metod Monte Carlo, więc znowu: im mocniejszy procesor, tym lepiej będzie grał program. Oczywiście wszystkie te gry pójdą i na atomie 1.6, ale w odróżnieniu od strzelanek wymiana procesora na silniejszy będzie w nich odczuwalna. Po prostu siła gry programu zależy od mocy procesora. Albo inaczej: po zadaniu poziomu gry komputer z mocniejszym...
Źródło: nhl.pl/index.php?showtopic=32490