Temat: Komputronik Pośredniczy W Realizacji Reklamacji Płyt Głównych I Kart Graficznych Gigabyte.
Dla klientów, którzy stracili gwarancję z racji upadłości sklepu !
...dla klientów, którzy teoretycznie stracili gwarancję z racji upadłości sklepu, np: Znak, Bestcom, Pronox, Simmtech itd.
Ci, którzy zdążyli wygrzebać w google wiedzą, Ci, którzy nie szukali, cała procedura zawarta jest w pliku PDF pod linkiem :
http://www.dealer.gigabyte.pl --> Serwis RMA --> procedura pośrednictwa - Komputronik
Druk zgłoszenia reklamacyjnego:
http://www.dealer.gigabyte.pl --> Serwis RMA --> druk reklamacyjny
Produkty można zgłosić osobiście w centrali Komputronika w Poznaniu (zalecane ze względu na ułatwienie i skrócenie czasu realizacji zgłoszenia) lub przynosząc do salonu Komputronika, tam też klienci uzyskają potrzebne informacje.
Źródło: Komputronik.pl
http://pconline.pl/hosting/images/viu1241373411l.jpg
Użytkownik BuMeL edytował ten post 17 kwiecień 2010 -...
Źródło: forum.purepc.pl/index.php?showtopic=302798
Temat: Błędne rozliczanie pakietów - potrzebuje pomocy!!!
Ja widzę tutaj 2 opcje : 1. dzwoniłeś na numery które są płatne ponad abonament (jakieś biura obsługi np.) - stąd połączania na bilingu za które nalicza ponad abonament 2. Druk reklamacyjny i Departament Reklamacji
Źródło: plusforum.pl/viewtopic.php?t=1883
Temat: Co z reklamacją butów?
Ja pracuje w sklepie z butami i nie ważne czy reklamacja ma postawy czy nie, każdą reklamacje pracownik sklepu ma obowiązek spisać na odpowiednim druku. A kiedy uzna tą reklamacje nie zasadną, powinien to uzasadnić na piśmie. Z takim pisemkiem powinnaś się wybrać do rzecznika. Spisując druk reklamacyjny zażądaj napisania w rubryce uwagi że nie zostałaś poinformowana że wyprzedawane obuwie nie podlega gwarancji a wprost przeciwnie powiedziano ci że masz rok gwarancji. Myślę że wtedy żaden sklep tej reklamacji ci nie odrzuci. Tylko pamiętaj że klient ma tylko 2 miesiące od stwierdzenia wady do jej zgłoszenia. Powodzenia :)
Źródło: forum.wystarczysiec.pl/viewtopic.php?t=75
Temat: Co cię wkurza??? (2)
...nie oslabiaj mnie nie sprzedaje uszkodzonego towaru wiec na pewno nic bym nie podpisala Niech sobie dzwonia na policje serio istnieja takie egzemplarze?? A logiczne jest ze jak sie cos zepsuje i jest nie do naprawy/wymiany to sie pieniadze oddaje, za kogo ty mnie masz? inna sprawa ze ja mam 2 tygodnie na to zeby sprawdzic czy tego czegos nie da sie jakos naprawic/wymienic. Klient nie ma takiego uprawnienia zeby przyjsc z czyms zepsutym i zadac wymiany na miejscu. Ja spisuje druk reklamacyjny i mam 2 tygodnie. Takie jest prawo. Z tymi dwoma tygodniami to tez nie tak jak napisalas. Jest. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)" Art. 8 punkt 3 - przeczytaj sobie, tu jest o 14 dniach na rozpatrzenie reklamacji. Ani z tym ze sklep moze sobie naprawiac/wymieniac ile mu sie zechce. prawo tego nie reguluje o ile mi wiadomo. Jesli sie...
Źródło: forum.funiaste.net/viewtopic.php?t=7780
Temat: Sprawa Gwarancyjna - Kurtka Zimowa Na Reklamacji
Niektore salony rozpatruja reklamacje "u siebie" i wiem ze mogly by to robic bez 2 tygodniowego czekania, ale to by moglo rodzic wiele kontrowersji :) Druk reklamacyjny powinien zawierac informacje o kontakcie z klientem po uplywie 14 dni roboczych (wiec jest to 18 dni kalendarzowych). Osobiscie dopisuje "o rozpatrzeniu reklamacji klient otrzyma informacje w salonie". I mozna dzwonic sie dowiedziec. Jezeli w salonie sprzedaje sie rozne brand'y, to reklamacje wysyla sie kurierem na rozne magazyny w polsce do rzeczoznawcow, nawet jeszcze tego samego dnia. A pozniej zostaje juz tylko...
Źródło: forum.purepc.pl/index.php?showtopic=218770
Temat: Dolnośląski OT Czyli Spoty, Zloty, Mikro Spoty I Co Tam Jeszcze Chcemy
właśnie tu nie o to 100zł chodziło - tylko tak jak wyżej napisałeś - wtedy to mechanik pokryje koszty remontu silniczka smile.gif lub jezeli to nie wina mechanika a czesci, to pokryje je producent, jak samemu sie zamontuje rozrzad to nie podstaw do reklamacji, poniewaz kazdy druk reklamacyjny ma rubryke "kto montowal czesc" a tak jak sie odda do zrobienia ma sie pieczatki warsztatu, ze robil to ktos kto ma o tym jakies pojecie.
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=50658
Temat: Nie doszła przesyłka z allegro - co robić?
...ale nie pamietam ile wynosi ta suma. o nawet tu o tym jets napisane w regulaminie Kod:Pamiętaj, że jeśli nie dotarła do Ciebie paczka, nie musi to oznaczać, że padłeś ofiarą oszustwa. Paczka mogła zaginąć z winy dostawcy, np. w trakcie transportu. Skontaktuj się ze swoim Kontrahentem. Jeśli korzystaliście z usług Poczty Polskiej Sprzedający powinien z dowodem nadania iść do urzędu pocztowego z którego wysyłał paczkę. Tam wypełni specjalny druk reklamacyjny. Poczta ma 14 dni na wyjaśnienie. Jeśli nie uda jej się zmieścić w tym terminie, wyjaśnienie może przedłużyć się do miesiąca. Allegro>pomoc>najczesciej zadawane pytania>program ochrony kupujacych
Źródło: forum.siemensiak.pl/viewtopic.php?t=24222
Temat: problem z e169
witam 5 dni temu zakupiłem modem e169 na 18 miesięcy 45/10gb i od tego momentu zaczeły się problemy do dnia dzisiejszego modem niedziała (wyskakuje komunikat że modem musi być zarejestrowany przez sieć play) mineły 2 dni i udałem się do punktu sprzedaży pan który sprzedał mi modem po 3 godzinach walki z moim modemem spisał druk reklamacyjny modem na nowych starterach niedziała (wkładał 3 nowe sztuki) na ich firmowym działał bezproblemu i teraz pytanie czy moge zrezygnować z umowy bez płacenia 19zł za starter (nieukrywam z chęcią zamienił bym na modem e176g) lub jeśli nie czy moge domagać się od pleja jakiegoś bonusa (dodatkowe doładowanie lub coś podobnego) podwarunkiem że wreszcie go uruchomią
Źródło: mojplay.pl/index.php?showtopic=5211