Temat: Kto co lubi, czyli kto co pije
...że stracą browary (ich sprzedaż wyniosła w ubiegłym roku 30 mld zł). Nic więc dziwnego, że przeciw zmianom ostro protestują.
Obowiązek pokazywania dowodu osobistego w sklepie? - To ogranicza wolność konsumenta - twierdzi Paweł Kwiatkowski, rzecznik Kompanii Piwowarskiej, największego producenta piwa (m.in. Lech, Tyskie czy Pilsner Urquell).
Etykiety z ostrzeżeniem na butelkach? Tak, ale nie od razu. - Mamy długofalowe zamówienia na druk etykiet, więc musi minąć trochę czasu, liczymy na zrozumienie problemu - mówi Melania Popiel z Carlsberg Polska.
O ile branża piwowarska z nowymi etykietami jest w stanie się pogodzić, to jej prawdziwy niepokój budzi pomysł ograniczenia reklamy piwa. Dziś reklamy tego trunku mogą być emitowane w telewizji, radiu czy kinie między godz. 20 a 6 rano (wódki w ogóle nie wolno reklamować). Resort zdrowia chce jeszcze skrócić ten czas....
Źródło: acid-drinkers.com/forum/viewtopic.php?t=394