dreg35

Insurekcja

Temat: Kupie zderzaki!
Witam cie dreg35,napisałem do ciebie prywatna wiadomosc.Nie mam nic przeciwko podrobom zderzakow ale sam z przodu mam podrobke no i niestety 2 razy musiałem ja naprawiac,pekła bez powodu.Nie jest to co prawda kształt mutivanoski ale troche mnie zniechecił.Jezeli chodzi o szerokie listwy boczne nigdy nie widziałem jak leża i jakie czychaja na mnie niespodzianki podczas zakładania.Jezeli ktos ma takie to prosze o opinie.Pozdrawiam
Źródło: busomania.pl/viewtopic.php?t=426



Temat: [ t4 2.5 tdi 88 ] interpretacja logow
[quote=" dreg35"]kąt dla AJT jest tak samo ja dla ACV, AHY, ALF owszem ustawianie na zegarek wartość ta sama, jednak dynamiczny jest nieznacznie przesunięty, wobec czego w konkretniejszych programach jest zakładka dla AJT, zrób test z diodą bo przepływka słaba a turbo pompuje... z początku niedoładowuje od 1000 - 1979, potem przeładowanie od 2000 do 2876, potem poprawnie tylko nieco za mało, na przepływce to widać. test diodowy jak...
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=7461


Temat: regulacja (ustawienie momentu wtrysku)
dzięki dreg35 -pozdro--zrobione---nie te auto ! pieknie mruczy tak jak kiedyś
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=1439


Temat: [ LT XX 2.5 TDI 109PS] Problem z VW LT 35 Strasznie ubywa ol
"> dreg35, Buli, nie lubię się o piwko upominać, ale muszę - to ja pierwszy o turbinie wspomniałem. A piwko lubię bardzo Buli, Poszukaj w swojej okolicy firmy robiące turbiny, które dają ci regenerowaną ale z gwarancją - a twoją biorą na wymianę. kolego mi wisi ten wirtualny browar i ja w przeciwieństwie do Ciebie nie upominałem się o niego... chcesz to ja też Ci postawię że pomogłeś mi uświadomić czego zabrakło w tym temacie......
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=8384


Temat: Problem z ????
...wszystkim U tego mechanika robię juz chyba 4 czy 5 samochód i jak dotąd było OK więc pochopnie go nie będę zmieniał Takie rzeczy jak czyszczenie i wymiana filtrów to były na początku sprawdzone .... przepływomierz teoretycznie też. Na razie to sam się rozłożyłem i muszę bardziej o własny "silnik" zadbać, ale poten trzeba będzie szukać dalej ... [ Dodano: Sob 26 Kwi, 2008 20:11 ] Chciałem tylko powiedzieć że dzieki kolegom Darkob i Dreg35 problem zniknął. Owszem był to przepływomierz, który niby sprawdzali w warsztacie, ale oprócz tego doszła zwykła nieszczelność na przewodzie doprowadzającym powietrze i w efekcie silnik dostawał za mało powietrza. Sam bym na to nigdy nie wpadł - wielkie dzięki Koledzy, teraz chodzi jak burza .
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=4755


Temat: [ LT XX 2.5 TDI 109PS] Wypadanie zapłonu 2.5TDI
Dzięki za pomoc Dreg35. Sprawdziłem: dawka: 6.8 - 7.1 obroty 795 Jakie powinny być prawidłowe parametry? Po zwiększeniu obrotów silnik zaczyna równiej pracować.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=4040


Temat: Co chcę osiągnąć ...
Witam wszystkich szanownych kolegów,a w szczególności Zorro i Dreg35.
Źródło: busomania.pl/viewtopic.php?t=9


Temat: [ T4 2.5 TDI 102PS] brak mocy ze startu,jak zamulony,pozniej
dreg35 i marek760i spokojnie, bez niepotrzebnych emocji.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=3607


Temat: [ T4 2.5 TDI 150PS] PROBLEM Z URUCHAMIANIEM DRUGI Z TURBINA
Dreg35 śmiejesz się jest napewno jeszcze wiele warsztatów w samej warszawie co nie potrafią poprawnie ustawić wałka względem wału nie mówiąc o diagnostyce TDI.Jak kupiłem auto ponad 3 lata temu to odwiedziłem kilka warsztatów,na początku w celu wymiany rozrządu a później bo jeden sp.....ł a następny poprawiał....Np. w warsztacie na Mińskiej usłyszałem kiedyś na dzień dobry po dotknięciu do rury od IC(warsztat z...
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=1939


Temat: [T2] Przekładka silnika w T2
ale dreg35 podał Ci konkretne dowody a Ty żle napisałes więc jak każdy inny to czytający zrozumiał że chodzi o T2 z takim silnikiem a nie o audi... Pisz Dokładniej.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=863


Temat: [ T4 2.5 TDI 102PS] Zaślepienie EGR
dreg35, GMS, Grzesiek, zanim coś napiszecie to zastanówcie się czy wiecie o co chodzi albo przynajmniej sprawdźcie na innych forach. ">spaliny dodane do pompowanego powietrza powoduja pogorszenie warunków spalania a tym samym obnizenie temperatury w komorze spalania(TO MIAŁ NAJPRAWDOPODOBNIEJ na myśli jeden z Userów ) Dobrze,że chociażkenti1, wie o co chodzi. [ Dodano: Pią 30 Paź, 2009 09:43 ] dreg35, GMS, Grzesiek, Polecam panom palenie w piecu lub kominku z zamkniętym szybrem i spoglądanie na termometr [ Dodano: Pią 30 Paź, 2009 09:46 ] W sumie ten mechanik(do którego akurat nie jeżdżę,a którego spotkałem) miał racje,tak wyczytałem w internecie,ale itak zostawiam zaślepiony EGR.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=5083


Temat: Sworzeń wachacza dolnego
[quote=" dreg35"]sworzeń wciskany w wahacz a w zasadzie w element wahacza a w 2WD wciskany jest w zwrotnicę... a kolega Zefir napisał wyraźnie "Czy może mi ktoś powiedzieć jak wcisnąć dolny sworzeń w wahacz" :roll:[/quote] kurde molek...szczegół, a jednak...:)
Źródło: busomania.pl/viewtopic.php?t=17


Temat: Historia zlotowa
no cóż odtwarzałem te zloty prawie sam więc nie wątpię że jest nie wszystko i mogą być błędy... proszę o info na priv to poprawię... dreg35@wp.pl
Źródło: busomania.pl/viewtopic.php?t=41


Temat: [ T4 2.5 TDI 150PS] PROBLEM Z URUCHAMIANIEM DRUGI Z TURBINA
Po pierwsze nie krzycz na forum, nie używaj CAPS LOCKa bo to razi w oczy. Po drugie niewydaje mi sie żeby turbo padało po tak małym przebiegu zważając że w T4 są dobre turbiny, chyba że poprzedni właściciel nieumiejętnie jeżdził i nagminnie uprawiał PSJ. Jak pisze dreg35, podjedz do kogos kto zdiagnozuje Ci auto poprzez VAGa. Mogą to być zapieczone kierownice w turbo lub zaworek N75, warto też podmienić przepływke i zobaczyć czy to samo sie dzieje. Tak ciekawostka: turbo pracuje od momentu uruchomienie silnika.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=1939


Temat: [ T4 2.5 TDI 102PS] Nie uruchamia się ogrzewanie dodatkowe
sprawdzilem zlacze tak jak pisal kolega dreg35 i wszystko jest ok, poza tym ze nie moglem za nic uslyszec pompki paliwa... reszta przejsc pracuje prawidlowo, wiec jaka diagnoza??
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=4199


Temat: [ T4 2.4 D] Same kłopoty ;-)
Dzięki Dreg35 sprawdzę wg. wskazówek, ale już nie dzisiaj . Dużo tego i jutro niestety, chociaż niedziela dzień pracowity . Podejrzewam tego od niskich, bo "spocony" olejem (po umyciu silnika), ale to nie pewne. Pozdrawiam
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=8431


Temat: [ T4] Ze wspomaganiem gorzej niż bez??
przyznam sie ze na zawieszeniu sie zbytnio nie znam,ale jednak mialem dwa razy te objawy co dealer07.pierwszy to bylo po dolaniu plynu(byl ponizej min.)wystarzylo odpowietrzyc o czym pisalem wczesniej.drugi raz zaczelo sie blokowac calkiem niedawno bo w styczniu i wlasnie po tym jak mechanik zrobil mi przednie zawieszenie.na poczatku bardzo czesto,ale z czasem coraz rzadziej i teraz juz wogole sie nie blokuje.z tego co pisze dreg35 sworzen moze sie zatrzec,a wiec moze po wymianie sie dociera?moze smar musi sie dobrze rozprowadzic?
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=2049


Temat: [ T4 2.5 TDI 102PS] Od 120km/h słabo przyspiesza, dwa wolne
Jeżeli ma ktoś liste błędów po polsku to prosiłbym o linka lub jakiś spis to wtedy sobie przypomne co to było na pewno. P.S. Dreg35 tych schematów nie moge za bardzo rozpracować Nie wiem co tam jest do czego, tak namieszane. Z tym 003,008 czy 011 też nie wiem o co chodzi. Sorki, ale to jest mój pierwszy diesel i mam troche z tym problemów. Wcześniej miałem same benzyniaki (bez gazu:P ) i nie miałem żadnych kłopotów, a tutaj już zaczynam się gubić. Ciężko znaleść jakiegoś specjaliste od TDI, który wszystkoby wiedział, a pewnie w serwisie VW też nie zawsze tak można...
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=4384


Temat: [ T4 1.9 TD] zapłon vw t-4 1.9td
ABL [ Dodano: Sob 23 Gru, 2006 07:11 ] dreg35, ABL
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=1751


Temat: Brak ŚWIEC ŻAROWYCH W DIESLU ??
witam-- dreg35 wiem co misałes na mysli ! poprostu gośc za darmo poustawiał ewentualne błedy które byly w aucie---kat wtrysku itp, a mógł to zrobic prościej---no ale to juz jego sprawa
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=1270


Temat: [ T4 2.5 TDI 102PS] Stuki na zimnym silniku.
Wszystko stało się jasne!!! To nie popychacze ani nie pompa. Tylko.... Koło pasowe. Tak tak koło pasowe. Wielkie pokłony dla kolegi " dreg35" zgadł od razu. Dzisiaj sprawdzając ciśnienie oleju leżąc pod autem zobaczyłem, że jakoś dziwnie lata na boki część po której biega pasek. Zgasiłem silnik i poruszałem delikatnie tym kołem-luzy. Lata na boki jak "żyd po pustym sklepie". Tak więc koło do wymiany. Dziękuję ślicznie wszystkim zainteresowanym tym tematem. Wielkie piwko leci do kolegi "
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=8338


Temat: vaku pompa -NAPRAWA
witaj---- DREG35---- PODKŁADKE POD SPRĘZYNE? dlaczego pod nia? (wytłumacz) ja myslałem że trzeba ja włozyc pod tłok vaku---wydłuzy to ten popychacz ze sprezyna i luz sie skasuje i przestanie pukać? mnie interesuje jaka gruba powinna byc tta podkładka? ewentualnie w którym miejscu jezeli sie myle i dlaczego akurat tam? acha --jeszcze jedno---w moim przypadku nowa pompa vaku nie załatwi sprawy ponieważ mam wytarty juz ten wałek (popychacz) i jak...
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=1425


Temat: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girling 60
...z busowych zacisków trzeba rozwiercić wiertłem fi 8 i odpowiedni wygiąć żeby elastyczna cześć przewodów dobrze pracowała : Minimalna wielkość felgi to 15 cali , ponieważ zacisk nie wystaje poza płaszczyznę montażową felgi - kształt felgi jest praktycznie bez znaczenia . Na koniec chciałem podziękować kolegom : Kefir200 - za dotrzymanie słowa - niby normalna rzecz ale nie wszystkim się dziś zdarza , T90 za nocne rozmowy, no i przede wszystkim Dreg35 za pomoc bez której całe przedsięwzięcie by się nie udało pzdr Zapraszamy do zapoznania się z tym artykułem w Bazie wiedzy busomania.pl link artykułu: http://www.busomania.pl/kb.php?a=6
Źródło: busomania.pl/viewtopic.php?t=181


Temat: 1,9 TDI Dziwne zachowanie silnika
">A jak sprawdzałeś przepływomierz? Dokładnie tak jak dreg35 napisał. Z auta kolegi na próbę i .......... wszystko w tym temacie. A nowy to w cenie prawie 600zł.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=2937


Temat: Zlot Mosina 2010
1.Magnum 2. Zorro 3. Mirek 74 4. Strażak 5. Dreg35 6. Bertii (tylko czwartek i piątek)
Źródło: busomania.pl/viewtopic.php?t=95


Temat: [ T4 2.4 D] witam ! wie ktos moze czy jest duzo przerobek ..
Dziękuję koledze dreg35 za wyczerpującą odpowiedź. I jeszcze pytanie dodatkowe: jak uważasz, czy powinienem próbowac to dokręcić?? Z książki serwisowej wynika że wymiana rozrządu była robiona w serwisie VW-AUDI 35 tyś.km wstecz. Wklejka w komorze silnika wskazuje na kolejną wymiane po 120 tyś.km Czy to nie zbyt duży przebieg ?? Zerwanie paska rozrządu przerabiałem w astrze i wiem czym to "pachnie". Czy daje się jakoś usłyszeć...
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=1864


Temat: [ T4 2.5] Proszę o PILNĄ pomoc - woda w silniku
...(bo czesto mechanicy drapia sie po glowie i nie moga dojsc jak moga sie mieszac plyny po wymianie bloku i glowicy) I czy mozna sprawdzic szczelnosc bloku bez zdejmowania glowicy zdejmuj głowicę nie ma co czekać a tym bardziej jeździć i wtedy zobaczysz na czym jeździsz... glowica to wydatek okolo 2000 nie więcej firmy AMC dostaniesz w inter-carsie niestety jest taka możliwość z tego co opisaleś że będziesz szukał głowicy jak coś to napisz dreg35@wp.pl może bedę mogł załatwić Ci ją taniej a nie jest to raczej napewno sprawa piecyka czyli chlodniczki oleju
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=2366


Temat: Nowy artykuł - Diagnostyka 2,1 DJ
Witajcie, dreg35 napisał artukuł pt. 'Diagnostyka 2,1 DJ' Opis: Diagnostyka silnika 2100 DJ A oto link do artykułu - kb.php?a=6
Źródło: busomania.pl/viewtopic.php?t=336


Temat: [ T4 1.9 TD] zapłon vw t-4 1.9td
">ABL [ Dodano: Sob 23 Gru, 2006 07:11 ] dreg35, ABL statyczny 0,90 z tolerancja 0,02 dynamiczny 13,5 z tolerancja 0,2 przy 820-880 obr/min o przyspieszaczu nie zapomnij 8)
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=1751


Temat: Tutaj sie witamy!!!
Witaj dreg35 Fotki fotki koniecznie
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=3378


Temat: [ T4 2.5 TDI 102PS] przekaznik 109
Zrób tak jak napisał dreg35 zewrzyj styki robocze przekaźnika 109. Jeśli auto będzie palić bez problemu to masz zdiagnozowana przyczynę.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=4808


Temat: [ T4 2.5 TDI 150PS] Problem z uruchamianiem zimnego silnika
">skoro wiesz to po co pytasz szukając przyczyny dlaczego ciężko pali... to są tylko moje przypuszczenia, które chciałem skosultować z ludźmi z forum. Mam jeszcze pytanie jeżeli byłby to rozrząd (kąt wtrysku), to czy nie przejawiałoby sie to gorszymi osiagami i wiekszym spalaniem? Bo osiągi i spalanie sa ok. dreg35 dzieki za propozycje, jak nie znajde przyczyny do tego czasu to chetnie skorzystam
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=2458


Temat: [ T4 2.5 TDI 102PS] brak mocy ze startu,jak zamulony,pozniej
">kolego dreg35 zerknij na poczatek postow a dowiesz sie ze jak u takiego diagnosty bylem 3 razy ,i wymienilem wszystko a nawet wiecej niz wskazywaly bledy na kompie .Wezyki sa wszystkie nowe. kolego więc przeczytaj moj post uważnie... podjedź do dobrego diagnosty a nie do mechanika ktory wymienia na zasadzie tylko prób może będzie lepiej... tu masz jednego POWERCHIP Kościerzyna tel. 660 766 004 lub TUNE-UP ul. Migowska 2, Gdańsk Wrzeszcz 508 112 402...
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=3607


Temat: [ T4 2.5 TDI 102PS] brak mocy ze startu,jak zamulony,pozniej
kolego dreg35 zerknij na poczatek postow a dowiesz sie ze jak u takiego diagnosty bylem 3 razy ,i wymienilem wszystko a nawet wiecej niz wskazywaly bledy na kompie .Wezyki sa wszystkie nowe.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=3607


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • 3lo.htw.pl